.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح11 واحد صنعتی معدنی در مازندران

رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران از افتتاح 11 طرح صنعتی معدنی با اعتباری معادل 46 میلیارد تومان هفته صنعت و معدن امسال در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز مرتضی هاشم پور اظهار داشت: در هفته صنعت و معدن، 11 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 46 میلیارد تومان و اشتغالزایی 276 نفر در سطح استان با حضور مسئولان به بهره برداری و افتتاح خواهد رسید.

وی افزود: این واحد ها در شهرهای محمود آباد، آمل، بابل و ساری استقرار داشته و در زمینه تولید کاغذ تست لاینر، پوشاک، دولا تابی و دولا کنی نخ، بتن آماده، انواع تابلو برق فشار ضعیف و قوی فعالیت می کنند.

رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران اظهار داشت: در ایام بزرگداشت هفته صنعت و معدن از پیشکسوتان عرصه صنعت و معدن و واحدهای نمونه صنعتی و معدنی تجلیل به عمل می آید .

وی افزود: نمایشگاهی از توانمندیهای صنعتی و معدنی استان در محل نمایشگاههای بین المللی برگزار می شود.

هاشم پور با بیان اینکه در مازندران تعداد سه هزار و 192 واحد صنعتی با سرمایه گذاری سه هزار و 68 میلیارد تومان است افزود: بیش از 76 هزار نفر در این واحدها مشغول بکار هستند.

رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران اعلام کرد: مازندران رتبه هشتم تعداد واحد صنعتی، رتبه 14 سرمایه گذاری و رتبه یازدهم اشتغال بخش صنعت و معدن کشور را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران افزود: 60 طرح در دست اقدام با پیشرفت فیزیکی بالای 81 درصد در استان موجود می باشد که با تزریق سرمایه گذاری 175 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و برای تعداد دو هزار و 850 نفر از جوانان منطقه شغل ایجاد می کند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بیکار 30 خرداد 1390
همش چوخانه....
دار تبلیغات میکنه که برای صندلی قرمز بتونه رای بیاره.
یه سری آدمهای بی تخصص که با پارتی از .... اومدند تو اداره که نمی دونن دارن چیکار میکنن..

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.